آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرا بازار نقل و انتقالات داغ نمی شود؟

  • کد خبر: ۲۰۵۰۲۹
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
چرا بازار نقل و انتقالات داغ نمی شود؟
بازار نقل و انتقالات نیم فصل قرار نیست داغ شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که بیش از یک هفته از پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گذشته کمتری تیمی برای خرید بازیکن اقدام کرده است و فقط یکی دو تیم از جمله ملوان توانسته اند بازیکن بگیرند که آن هم به خاطر شرایطی سربازی بوده است.

اینکه چرا بازار نقل و انتقالات نیم فصل برخلاف فصل گذشته داغ نیست دلیلش آیین نامه جدید نقل و انتقالات است. این آیین نامه به باشگاه اجازه می دهد تا 4 ماه تاخیر در پرداختی به بازیکنان داشته باشند تا شرایط برای آنها جهت فسخ یکطرفه بسیار سخت شود. در سوی دیگر مربیان هم در صورت فسخ یکطرفه نمی توانند راهی تیم دیگری شوند و با این شرایط  مثل دوران گذشته در یک فصل در دو سه تیم کار نمی کنند.

چنین قوانینی باعث شده که تیم ها بهتر بتوانند بازیکنان و مربیان خود را حفظ کنند و نقل و انتقالات نیم فصل هم فقط با خرید و فروش باشگاه ها و معاوضه نفرات همراه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->